Vertegenwoordigers

Assortiment decoratie

Kevin Ramandt is onze vertegenwoordiger voor de provincies West- en Oost-Vlaanderen, en het westen van de provincie Vlaams-Brabant tot aan de A-12.

U kan hem bereiken via Kevin@westdeco.be of op het GSM-nummer 0478 21 42 23.

John Heylen is onze vertegenwoordiger voor de gewesten Wallonië en Brussel.

U kan hem bereiken via John@westdeco.be of op het GSM-nummer 0476 47 90 55.

Chris Goossens is onze vertegenwoordiger voor de provincies Antwerpen, Limburg en het oosten van de provincie Vlaams-Brabant tot aan de A-12.

U kan hem bereiken via Chris@westdeco.be of op het GSM-nummer 0477 13 06 72.

Assortiment DIY

Marc Monten is onze vertegenwoordiger voor het assortiment DIY in het gewest Vlaanderen.

U kan hem bereiken via Marc@westdeco.be of op het GSM-nummer 0476 89 11 18.

Greet Rombauts is onze vertegenwoordiger voor het assortiment DIY in de gewesten Wallonië en Brussel.

U kan haar bereiken via Greet@westdeco.be of op het GSM-nummer 0490 64 46 65.

AANGEPASTE DIENSTVERLENING VANAF 04 MEI

Beste klanten

Sinds maandag 06 april 2020 garanderen wij een essentiële dienstverlening terug opgestart. Wat dit concreet inhield, vindt u hier terug.

Vanaf maandag 04 mei voeren wij een aanpassing (verhoging) van deze essentiële dienstverlening door.

LEVERINGEN OP UITZONDERLIJKE BASIS (VARIABEL)

Onder de huidige omstandigheden kunnen wij voorlopig nog geen leveringen voorzien op vaste, voorspelbare tijdstippen zoals voor de crisis. De ervaring van de voorbije weken leert dat wij zijn teruggevallen op een substantieel lager volume dan vroeger. 

Dit brengt ons ertoe om ons op alternatieve manieren te organiseren. Dit vereist een degelijke organisatie met de juiste balans tussen structuur en flexibiliteit. Daar staan wij voor.

Om u onder de huidige omstandigheden zo veel mogelijk verder te helpen, plannen wij vanaf 04 mei leveringen in via onze chauffeur op uitzonderlijke (variabele) basis.

  • Dit betekent concreet dat wij routes inplannen op basis van wat er effectief binnen komt aan bestellingen. Dit beeld wijzigt van dag tot dag, onze planning wordt dan ook elke dag herzien en bijgesteld. 

  • Hou er a.u.b. rekening mee dat op het moment dat u uw bestelling plaatst, wij nog niet altijd een concrete leveringsdatum kunnen voorstellen. Wij baseren ons noodzakelijk op wat er effectief binnen komt. Dit beeld wijzigt van dag tot dag. In deze onzekere tijden betekent dit dat het niet mogelijk is om ver (verschillende weken) vooruit in de tijd te projecteren en leveringsdata al meerdere weken op voorhand in te plannen.

  • Waar mogelijk blijven wij de voorkeur geven aan afhalingen bij onze vestiging of opsturen via DPD. U vindt de geldende afspraken hier terug. Gezien de omstandigheden kunnen wij zo nog sneller op de bal spelen dan via uitzonderlijke leveringen, en u dus ook sneller verder helpen.
  • U kan uw bestellingen voor levering probleemloos plaatsen bij ons. 
     
  • Probeer uw bestellingen a.u.b. zo veel mogelijk te groeperen.

  • Op het moment dat de uitzonderlijke planning (leveringsdag) daadwerkelijk wordt vastgelegd, wordt deze uiteraard aangehouden. Op het moment dat wij een concrete leveringsdatum gepland hebben, wordt u hiervan op de hoogte gebracht via mail of telefoon. U wordt vooraf op de hoogte gebracht wanneer de levering doorgaat. Goede afspraken maken goede vrienden.

  • In de huidige omstandigheden kunnen wij deze uitzonderlijke leveringen reeds één à anderhalve week vooruit plannen.

  • De ervaring sinds 06 april leert ons dat dit wij onder de huidige omstandigheden ongeveer één keer om de twee weken in uw regio passeren, in tegenstelling tot één keer elke week zoals voor de crisis.

VERTEGENWOORDIGERS

Ook onze vertegenwoordigers worden vanaf 04 mei terug ingeschakeld.

Gezien de nog steeds geldende maatregelen gebeurt dit voorlopig in beperkte mate.

  • Zij staan tot uw dienst om u met hun raad bij te staan. Onze vertegenwoordigers zijn steeds bereikbaar via telefoon en mail.

  • Onder de huidige omstandigheden mogen zij geen niet-essentiële verplaatsingen doen.
  • Zij mogen essentiële verplaatsingen doen, maar steeds op afspraak, na uw goedkeuring. Hun bezoeken worden afgestemd op uw vraag, om zo flexibel mogelijk te zijn naar uw werking toe.

  • Onze vertegenwoordigers leggen voor de nabije toekomst op eigen houtje nog geen bezoeken af, d.w.z. zonder uw goedkeuring. Wij willen uw dienstverlening naar uw klanten toe niet in het gedrang te brengen.

INTERNE WERKING

Vanaf 04 mei is ons bureel telefonisch bereikbaar vanaf:

  • 10.00 tot 12.00

  • 13.00 tot 17.00 (sinds 06 april was dit tijdelijk tot 15.00).

ALGEMENE INFO + VRAGEN

Afhankelijk van de evolutie de komende weken worden onze werking en organisatie geleidelijk aan verder opgeschaald. Wanneer dit het geval is, houden wij u op de hoogte.

Heeft u vragen over uw bestelling of over onze dienstverlening?

Contacteer uw vertegenwoordiger, of contacteer ons via mail (info@westdeco.be) of via telefoon (050 81 20 41).

Wij helpen u graag verder.